Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

None

Obraz

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

/ 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

10 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

11 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

12 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

13 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

14 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

15 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

16 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

17 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

18 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

19 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

20 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

21 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

22 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

23 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

24 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

25 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

26 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

27 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

28 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

29 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

30 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

31 / 31Renault Laguna Grandtour GT 2.0 dCi

Obraz

W połowie lat 80. ubiegłego wieku Japonię ogarnęła mania projektowania aut w których skręcały nie tylko przednie koła. Zmniejszenie średnicy zawracania oraz większa stabilność przy wysokich prędkościach to główne zalety rozwiązania promowanego przez Nissana, Mitsubishi oraz Hondę. Niestety mechaniczne sterowanie tylnymi kołami potrafiło płatać figle, a stały kąt ich skrętu nie pozwalał na pełne wykorzystanie potencjału rozwiązania. Skok jakościowy stał się możliwy dzięki rozwojowi elektroniki potrafiącej obecnie w ciągu ułamka sekundy przeanalizować setki tysięcy informacji. Z siły mikroprocesorów skorzystało Renault, które opracowało dla Laguny trzeciej generacji układ Active Drive. Zalet systemu czterech skrętnych kół poszukiwaliśmy testując najnowszą Lagunę GT...

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy