Nissan Nismo 350Z

None

Obraz

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

/ 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

10 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

11 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

12 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

13 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

14 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

15 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

16 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

17 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

18 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

19 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

20 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

21 / 21Nissan Nismo 350Z

Obraz

Przy masie Nissana na poziomie 1516 kg silnik nie ma najmniejszych problemów z zapewnieniem imponującej dynamiki. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 5,8 sekundy. Na autostradach można się rozpędzić do 250 km/h. Gdyby nie ogranicznik prędkości, byłoby jeszcze szybciej...

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne