WAŻNE
TERAZ

Tajne posiedzenie Sejmu. Tusk zwrócił się do Czarzastego

Murcielago vs. Gallardo

None

Obraz

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

/ 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

10 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

11 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

12 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

13 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

14 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

15 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

16 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

17 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

18 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

19 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

20 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

21 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

22 / 22Rogate uniesienie

Obraz
© Mikołaj Urbański

Po pierwsze, nic nie uszkodzić. To główna myśl jaka kołacze się w głowie kiedy odbierasz kluczyki od dwóch tak drogich samochodów. Po doświadczeniach z Audi R8, którym jeździłem w Polsce zimą wiem coś na ten temat. Jeden za szybki zakręt i robi się drogo. Naprawdę drogo. Każdy przecież zanim zacznie jeździć musi podpisać cyrograf, mówiący wyraźnie w kilku językach, iż za szkody poczynione podczas jazdy płaci sam testujący. Perspektywa wydania w bardzo szybkim tempie sporej ilości euro skutecznie studzi zapędy do popisów na zakręcie Sachsa. Nie miałem jednak na tyle rozsądku, aby nie spróbować co znaczy potęga maszyn z Sant Agat we własnych rękach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka