Mercedes-Benz CL63 AMG

None

Obraz

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

/ 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

10 / 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

11 / 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

12 / 12Usportowiony CL

Obraz
© zdjęcie producenta

Model CL 63 AMG napędzany jest 5,5-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 544 KM i maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej przekładni SPEEDSHIFT MCT, która może pracować w trzech trybach: Sport, Comfort i Manual. Sprint do "setki" zajmuje 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy