Megane RS 

None

Obraz

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

/ 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

10 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

11 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

12 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

13 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

14 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

15 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

16 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

17 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

18 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

19 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

20 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

21 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

22 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

23 / 23Piekielny żabojad

Obraz
© zdjęcie producenta

Na dystansie ponad 300 tys. km poddano najmocniejszą wersję nowego francuskiego hatchbacka o oznaczeniu RS - RenaultSport. Pod maską pojazdu znalazł się silnik benzynowy, zgodny z normami emisji spalin Euro5. Jest to dwulitrowy, turbodoładowany motor o maksymalnej mocy 247 KM przy 5,5 tys. Obr/min. i maksymalnym momencie o wartości 340 Nm juz przy 3000 Obr/min. Do tego trzeba dodać, ze aż 80 proc. momentu jest dostępne juz przy 1,5 tys. Obr/min

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro