Mazda3 MPS

None

Obraz

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

/ 8Jadowita trójka z Japonii

Obraz
© Jakub Wielicki

Mazda3 MPS otrzymała pod maską benzynowy turbodoładowany silnik MZR 2,3 DISI. Z 2,3 litra, dzięki turbodoładowaniu uzyskano moc 260 KM przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 380 Nm już przy 3000 obr./min. Jak podaje producent auto jest w stanie rozpędzić się do prędkości 260 km/h. Sprint do setki zajmuje nowej Mazdzie 6,1 sekundy. Za przeniesienie napędu na koła odpowiada 6-stopniowa manualna skrzynia biegów. Średnie zużycie paliwa, według producenta, to 9,7 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka