Lexus RX400h
None
RX400h
Auto najlepiej prezentuje się w nowoczesnym i futurystycznym otoczeniu. Do jego linii najlepiej pasuje czarny garnitur i okulary przeciwsłoneczne. (fot. UnitedPictures.com)
RX400h
RX jest równie widowiskowy co, wulgarny. Nie da się nim przejechać niepostrzeżenie przez miasto. Chociaż można zrobić to bezszelestnie. (fot. UnitedPictures.com)
RX400h
Z tyłu, tak samo jak z przodu auto prezentuje się bardzo wyjściowo. Na autostradzie to strona którą aż chce się pokazywać innym kierowcom (fot. UnitedPictures.com)
RX400h
Zobaczyć RX'a w takim otoczeniu to prawdziwa rzadkość. Auto stanowczo lepiej czuje się na asfaltowych szlakach. A najlepiej sprawuje się na szerokich autostradach. (fot. UnitedPictures.com)
RX400h
Aż strach rozpędzić RX'a w takim terenie. Pomimo sprawnie działającego zawieszenia, zupełnie niewiadomo, co dzieje się z przednimi kołami. Powód - brak drążka kierowniczego. Zamiast niego - kabelki i siłowniki. (fot. UnitedPictures.com)
RX400h
Naturalne środowisko Lexusa - gładka, prosta i szeroka droga. Najlepiej gdyby to była niemiecka autostrada bez ograniczenia prędkości. (fot. UnitedPictures.com)
RX400h
Największy minus luksusowego SUV'a - konsola środkowa. Niech nikogo nie zwiedzie srebrny kolor - to tylko pomalowany plastik. No i ten zegarek, podobny znajdziemy w... Matizie. (fot. UnitedPictures.com)
RX400h
Kierownica tej ekskluzywnej terenówki niczym się nie rożni od tej, którą znajdziemy na przykład w Toyocie Corolli. Chociaż różni się wyraźnie jednym elementem – chromowaną literką L. (fot. UnitedPictures.com)