KV7 Concept

None

Obraz

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

/ 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

10 / 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

11 / 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

12 / 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

13 / 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

14 / 14Koreański skrzydlak

Obraz
© zdjęcie producenta

Wydawało się, że nowych pomysłów na eksploatowane od lat 90. ubiegłego wieku nadwozie już nie ma. Tymczasem ludzie z zespołu Petera Schreyer'a - tego od Audi TT i golfa IV - pokazali, że nieco kalifornijskiego słońca, kilka godzin na plaży i można pokazać całkiem ciekawe auto rodzinne. Dzięki inwencji projektantów z kalifornijskiego biura projektowego KIA powstał więcej niż samochód rodzinny.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka