Koreański kompakt w wersji kombi

None

Obraz

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód w wersji kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Precyzja i łatwość załączania biegów robią duże wrażeniem, ale nie mniejsze - poprawność zachowania w zakrętach. Rozstaw kół wynoszący 154,4 cm to więcej niż Astra (149 cm) i Peugeot (152,5 cm). Przy dokładnym zaprojektowani geometrii zawieszenia daje to efekt prowadzenia na krętej drodze identyczny, jak w samochodach konkurencji. Oczywiście, pojawią się zapewne głosy typu „moje BMW, czy moje Audi prowadzi się lepiej”, ale pamiętajmy - to inna klasa samochodu i jest to produkt, skierowany do innego klienta.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

O ile przestrzeń pasażerska robi pozytywne wrażenie, to wielkość bagażnika wynosząca minimalnie 415 litrów i maksymalnie 1395 litrów jest mniejsza, niż w Peugeocie (520/2145) i Oplu (500/1590).

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

O ile przestrzeń pasażerska robi pozytywne wrażenie, to wielkość bagażnika wynosząca minimalnie 415 litrów i maksymalnie 1395 litrów jest mniejsza, niż w Peugeocie (520/2145) i Oplu (500/1590).

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Między fotelami są dwa miejsca mocowania napojów, a zagospodarowanie środkowej części deski rozdzielczej to mistrzostwo świata w ergonomii.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Jest jeden mankament. O ile podzespoły, karoseria i materiały tapicerskie były nienaganne, to wykończenie tapicerki pozostawiało dużo do życzenia. Efektem były uszkodzenia uchwytu w osłonie bagażnika i tylnej klapie. Kupując taki model i eksploatując go, musimy zwracać baczną uwagę, aby odpadające plastikowe uchwyty nie zepsuły nam dobrego samopoczucia.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód w wersji kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Precyzja i łatwość załączania biegów robią duże wrażeniem, ale nie mniejsze - poprawność zachowania w zakrętach. Rozstaw kół wynoszący 154,4 cm to więcej niż Astra (149 cm) i Peugeot (152,5 cm). Przy dokładnym zaprojektowani geometrii zawieszenia daje to efekt prowadzenia na krętej drodze identyczny, jak w samochodach konkurencji. Oczywiście, pojawią się zapewne głosy typu „moje BMW, czy moje Audi prowadzi się lepiej”, ale pamiętajmy - to inna klasa samochodu i jest to produkt, skierowany do innego klienta.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

10 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Wielkość przestrzeni pasażerskiej jest prawie identyczna, jak w samochodach kompaktowych konkurencji. Dodatkowym plusem modelu jest zagospodarowanie deski rozdzielczej. I30 ma rozplanowanie kokpitu, podobnie jak w samochodach VW – zero bajeranckich dodatków, tylko ergonomia i prostota, uwarunkowana łatwością obsługi.

11 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Wielkość przestrzeni pasażerskiej jest prawie identyczna, jak w samochodach kompaktowych konkurencji. Dodatkowym plusem modelu jest zagospodarowanie deski rozdzielczej. I30 ma rozplanowanie kokpitu, podobnie jak w samochodach VW – zero bajeranckich dodatków, tylko ergonomia i prostota, uwarunkowana łatwością obsługi. Widać to dokładnie w zabudowie konsoli środkowej.

12 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Między fotelami są dwa miejsca mocowania napojów, a zagospodarowanie środkowej części deski rozdzielczej to mistrzostwo świata w ergonomii. Dwa wyświetlacze z których dolny wskazuje ustawienie klimatyzacji, a górny ustawienia radia CD (gdy radio jest wyłączone, na wyświetlaczu widzimy temperaturę na zewnątrz i zegar), to uwidocznienie wszystkich parametrów, których potrzebuje przeciętny kierowca.

13 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Między fotelami są dwa miejsca mocowania napojów, a zagospodarowanie środkowej części deski rozdzielczej to mistrzostwo świata w ergonomii. Dwa wyświetlacze z których dolny wskazuje ustawienie klimatyzacji, a górny ustawienia radia CD (gdy radio jest wyłączone, na wyświetlaczu widzimy temperaturę na zewnątrz i zegar), to uwidocznienie wszystkich parametrów, których potrzebuje przeciętny kierowca.

14 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

15 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

i30 ma rozplanowanie kokpitu, podobnie jak w samochodach VW – zero bajeranckich dodatków, tylko ergonomia i prostota, uwarunkowana łatwością obsługi.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła