Koreański kompakt w wersji kombi

None

Obraz

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód w wersji kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Precyzja i łatwość załączania biegów robią duże wrażeniem, ale nie mniejsze - poprawność zachowania w zakrętach. Rozstaw kół wynoszący 154,4 cm to więcej niż Astra (149 cm) i Peugeot (152,5 cm). Przy dokładnym zaprojektowani geometrii zawieszenia daje to efekt prowadzenia na krętej drodze identyczny, jak w samochodach konkurencji. Oczywiście, pojawią się zapewne głosy typu „moje BMW, czy moje Audi prowadzi się lepiej”, ale pamiętajmy - to inna klasa samochodu i jest to produkt, skierowany do innego klienta.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

O ile przestrzeń pasażerska robi pozytywne wrażenie, to wielkość bagażnika wynosząca minimalnie 415 litrów i maksymalnie 1395 litrów jest mniejsza, niż w Peugeocie (520/2145) i Oplu (500/1590).

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

O ile przestrzeń pasażerska robi pozytywne wrażenie, to wielkość bagażnika wynosząca minimalnie 415 litrów i maksymalnie 1395 litrów jest mniejsza, niż w Peugeocie (520/2145) i Oplu (500/1590).

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Między fotelami są dwa miejsca mocowania napojów, a zagospodarowanie środkowej części deski rozdzielczej to mistrzostwo świata w ergonomii.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Jest jeden mankament. O ile podzespoły, karoseria i materiały tapicerskie były nienaganne, to wykończenie tapicerki pozostawiało dużo do życzenia. Efektem były uszkodzenia uchwytu w osłonie bagażnika i tylnej klapie. Kupując taki model i eksploatując go, musimy zwracać baczną uwagę, aby odpadające plastikowe uchwyty nie zepsuły nam dobrego samopoczucia.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód w wersji kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Precyzja i łatwość załączania biegów robią duże wrażeniem, ale nie mniejsze - poprawność zachowania w zakrętach. Rozstaw kół wynoszący 154,4 cm to więcej niż Astra (149 cm) i Peugeot (152,5 cm). Przy dokładnym zaprojektowani geometrii zawieszenia daje to efekt prowadzenia na krętej drodze identyczny, jak w samochodach konkurencji. Oczywiście, pojawią się zapewne głosy typu „moje BMW, czy moje Audi prowadzi się lepiej”, ale pamiętajmy - to inna klasa samochodu i jest to produkt, skierowany do innego klienta.

/ 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

10 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Wielkość przestrzeni pasażerskiej jest prawie identyczna, jak w samochodach kompaktowych konkurencji. Dodatkowym plusem modelu jest zagospodarowanie deski rozdzielczej. I30 ma rozplanowanie kokpitu, podobnie jak w samochodach VW – zero bajeranckich dodatków, tylko ergonomia i prostota, uwarunkowana łatwością obsługi.

11 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Wielkość przestrzeni pasażerskiej jest prawie identyczna, jak w samochodach kompaktowych konkurencji. Dodatkowym plusem modelu jest zagospodarowanie deski rozdzielczej. I30 ma rozplanowanie kokpitu, podobnie jak w samochodach VW – zero bajeranckich dodatków, tylko ergonomia i prostota, uwarunkowana łatwością obsługi. Widać to dokładnie w zabudowie konsoli środkowej.

12 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Między fotelami są dwa miejsca mocowania napojów, a zagospodarowanie środkowej części deski rozdzielczej to mistrzostwo świata w ergonomii. Dwa wyświetlacze z których dolny wskazuje ustawienie klimatyzacji, a górny ustawienia radia CD (gdy radio jest wyłączone, na wyświetlaczu widzimy temperaturę na zewnątrz i zegar), to uwidocznienie wszystkich parametrów, których potrzebuje przeciętny kierowca.

13 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Między fotelami są dwa miejsca mocowania napojów, a zagospodarowanie środkowej części deski rozdzielczej to mistrzostwo świata w ergonomii. Dwa wyświetlacze z których dolny wskazuje ustawienie klimatyzacji, a górny ustawienia radia CD (gdy radio jest wyłączone, na wyświetlaczu widzimy temperaturę na zewnątrz i zegar), to uwidocznienie wszystkich parametrów, których potrzebuje przeciętny kierowca.

14 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

Samochód kombi ma rozstaw osi 270 cm (wersja hatchback ma mniejszy o 5 cm), a szerokość nadwozia to 177,5 cm. To wymiary zbliżone do takich modeli, jak Astra III kombi i Peugeot 308 kombi. Z tą tylko różnicą, że Hyundai ma trochę większą przestrzeń pasażerską, niż Opel i mniejszą niż Peugeot.

15 / 15Hyundai i30 CW

Obraz
© Bogusław Korzeniowski

i30 ma rozplanowanie kokpitu, podobnie jak w samochodach VW – zero bajeranckich dodatków, tylko ergonomia i prostota, uwarunkowana łatwością obsługi.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka