Kia Pro_Cee'd

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 7Trzydrzwiowy kompakt bardziej sportowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej. Od przedniego słupka samochód został mocno przestylizowany. Linia dachu jest bardziej sportowa, tylne błotniki mocniej zaakcentowane, a klapa bagażnika wraz z lampami została znacząco zmieniona. Drobne zmiany stylistycznie nie ominęły też przedniej części Cee'da. Samochód otrzymał nowe światła przeciwmgielne, a chromowane elementy połączyły przednie światła z osłoną chłodnicy.

We wnętrzu jedyną różnicą są inne faktury materiałów użytych do wykończenia. Pod maską należy się spodziewać silników znanych z pięciodrzwiowego hatchbacka i kombi, czyli jednostek benzynowych i diesli o pojemności 1,4 l oraz 1,6 l. Nowa Kia Pro Cee'd zadebiutuje w Paryżu, a do sprzedaży trafi w pierwszej połowie 2013 r.

/ 7Trzydrzwiowy kompakt bardziej sportowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej. Od przedniego słupka samochód został mocno przestylizowany. Linia dachu jest bardziej sportowa, tylne błotniki mocniej zaakcentowane, a klapa bagażnika wraz z lampami została znacząco zmieniona. Drobne zmiany stylistycznie nie ominęły też przedniej części Cee'da. Samochód otrzymał nowe światła przeciwmgielne, a chromowane elementy połączyły przednie światła z osłoną chłodnicy.

We wnętrzu jedyną różnicą są inne faktury materiałów użytych do wykończenia. Pod maską należy się spodziewać silników znanych z pięciodrzwiowego hatchbacka i kombi, czyli jednostek benzynowych i diesli o pojemności 1,4 l oraz 1,6 l. Nowa Kia Pro Cee'd zadebiutuje w Paryżu, a do sprzedaży trafi w pierwszej połowie 2013 r.

/ 7Trzydrzwiowy kompakt bardziej sportowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej. Od przedniego słupka samochód został mocno przestylizowany. Linia dachu jest bardziej sportowa, tylne błotniki mocniej zaakcentowane, a klapa bagażnika wraz z lampami została znacząco zmieniona. Drobne zmiany stylistycznie nie ominęły też przedniej części Cee'da. Samochód otrzymał nowe światła przeciwmgielne, a chromowane elementy połączyły przednie światła z osłoną chłodnicy.

We wnętrzu jedyną różnicą są inne faktury materiałów użytych do wykończenia. Pod maską należy się spodziewać silników znanych z pięciodrzwiowego hatchbacka i kombi, czyli jednostek benzynowych i diesli o pojemności 1,4 l oraz 1,6 l. Nowa Kia Pro Cee'd zadebiutuje w Paryżu, a do sprzedaży trafi w pierwszej połowie 2013 r.

/ 7Trzydrzwiowy kompakt bardziej sportowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej. Od przedniego słupka samochód został mocno przestylizowany. Linia dachu jest bardziej sportowa, tylne błotniki mocniej zaakcentowane, a klapa bagażnika wraz z lampami została znacząco zmieniona. Drobne zmiany stylistycznie nie ominęły też przedniej części Cee'da. Samochód otrzymał nowe światła przeciwmgielne, a chromowane elementy połączyły przednie światła z osłoną chłodnicy.

We wnętrzu jedyną różnicą są inne faktury materiałów użytych do wykończenia. Pod maską należy się spodziewać silników znanych z pięciodrzwiowego hatchbacka i kombi, czyli jednostek benzynowych i diesli o pojemności 1,4 l oraz 1,6 l. Nowa Kia Pro Cee'd zadebiutuje w Paryżu, a do sprzedaży trafi w pierwszej połowie 2013 r.

/ 7Trzydrzwiowy kompakt bardziej sportowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej. Od przedniego słupka samochód został mocno przestylizowany. Linia dachu jest bardziej sportowa, tylne błotniki mocniej zaakcentowane, a klapa bagażnika wraz z lampami została znacząco zmieniona. Drobne zmiany stylistycznie nie ominęły też przedniej części Cee'da. Samochód otrzymał nowe światła przeciwmgielne, a chromowane elementy połączyły przednie światła z osłoną chłodnicy.

We wnętrzu jedyną różnicą są inne faktury materiałów użytych do wykończenia. Pod maską należy się spodziewać silników znanych z pięciodrzwiowego hatchbacka i kombi, czyli jednostek benzynowych i diesli o pojemności 1,4 l oraz 1,6 l. Nowa Kia Pro Cee'd zadebiutuje w Paryżu, a do sprzedaży trafi w pierwszej połowie 2013 r.

/ 7Trzydrzwiowy kompakt bardziej sportowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej. Od przedniego słupka samochód został mocno przestylizowany. Linia dachu jest bardziej sportowa, tylne błotniki mocniej zaakcentowane, a klapa bagażnika wraz z lampami została znacząco zmieniona. Drobne zmiany stylistycznie nie ominęły też przedniej części Cee'da. Samochód otrzymał nowe światła przeciwmgielne, a chromowane elementy połączyły przednie światła z osłoną chłodnicy.

We wnętrzu jedyną różnicą są inne faktury materiałów użytych do wykończenia. Pod maską należy się spodziewać silników znanych z pięciodrzwiowego hatchbacka i kombi, czyli jednostek benzynowych i diesli o pojemności 1,4 l oraz 1,6 l. Nowa Kia Pro Cee'd zadebiutuje w Paryżu, a do sprzedaży trafi w pierwszej połowie 2013 r.

/ 7Trzydrzwiowy kompakt bardziej sportowy

Obraz
© zdjęcie producenta

Kia uzupełnia gamę nowej generacji modelu Cee'd. Wersja 3-drzwiowa (nazywana Pro_Cee'd) nie jest jednak jedynie hatchbackiem, który ma o jedną parę drzwi mniej. Od przedniego słupka samochód został mocno przestylizowany. Linia dachu jest bardziej sportowa, tylne błotniki mocniej zaakcentowane, a klapa bagażnika wraz z lampami została znacząco zmieniona. Drobne zmiany stylistycznie nie ominęły też przedniej części Cee'da. Samochód otrzymał nowe światła przeciwmgielne, a chromowane elementy połączyły przednie światła z osłoną chłodnicy.

We wnętrzu jedyną różnicą są inne faktury materiałów użytych do wykończenia. Pod maską należy się spodziewać silników znanych z pięciodrzwiowego hatchbacka i kombi, czyli jednostek benzynowych i diesli o pojemności 1,4 l oraz 1,6 l. Nowa Kia Pro Cee'd zadebiutuje w Paryżu, a do sprzedaży trafi w pierwszej połowie 2013 r.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła