Kia Picanto
None
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Sztywne zawieszenie oraz niewielkie wymiary sprawiają, że Kia najlepiej czuje się na ciasnych i krętych partiach toru.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Wysokość nadwozia została obniżona dzięki montażowi sportowych sprężyn.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Mimo stosunkowo wysokiego nadwozia, Picanto nie brak dynamicznej prezencji.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Niewielka wyścigówka została przetestowana w Rajdzie Barbórki.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Wyścigowe puchary były organizowane dotychczas przez Fiata, Renault, Alfę Romeo i Volkswagena. Teraz przyszła kolej na Puchar Kia Picanto.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Zewnętrznie samochód nie zmienił się prawie w ogóle. Sportowego sznytu dodadzą więc przede wszystkim naklejki.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
W Picanto biorącym udział w Barbórce pojawiły się dwa fotele kubełkowe, wersja torowa otrzyma jeden.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Pozornie niewielkie zmiany, jak wymiana foteli oraz kierownicy, nadają miejskiemu samochodzikowi zupełnie inne oblicze.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Kia, podobnie jak pojazdy sportowe z najwyższej półki, ma pasy bezpieczeństwa mocowane do klatki.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Samochód porusza się na oponach Pirelli P6000, które gwarantują niezłą przyczepność oraz niskie opory toczenia.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Gdyby nie zamszowa kierownica oraz zastrzały klatki bezpieczeństwa, auto wyglądałoby jak seryjne.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Klatka bezpieczeństwa spełnia wszelkie normy FIA, dzięki czemu auto może być używane w różnych dyscyplinach sportu motorowego.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Wnętrze sprawia dość surowe wrażenie. Jednak w porównaniu do wyścigówek świecących wewnątrz gołą blachą jest komfortowe.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
W wersji torowej lampy zostaną zastąpione kawałkiem plastyku, sportowa zapinka pozostanie na widocznym miejscu.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Głowa kierowcy jest chroniona przez kask oraz siatkę.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Mimo że pojazd posiada tylne drzwi, nie sposób się przez nie dostać do środka za sprawą elementów klatki bezpieczeństwa.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Solidna klatka bezpieczeństwa gwarantuje, że kierowca wyjdzie ze szwanku nawet z najcięższych wypadków.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Pola oznaczone niebieskim kolorem zostały zarezerwowane przez organizatora na reklamy sponsorów pucharu. Reszta karoserii może być oklejona wg uznania kierowcy.
<a href=http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=8250320&kat=125><b>Kia Picanto</a></b>
Moc silnika wzrosła o 8 KM oraz 11 Nm względem seryjnego odpowiednika. Przy masie znacznie poniżej 1000 kg wystarczy do dość dynamicznego rozpędzania auta.