IAA Frankfurt 2011: Yo-Concept

None

Obraz

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy.

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Podłużny, opływowy kształt nadwozia i awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli...

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia.

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Dziś nie ma odpowiedzi na pytanie o przyszłość Yo-Auto, ale pewne jest, że rynek motoryzacyjny z niemałym zainteresowaniem będzie obserwować poczynania tej nikomu nie znanej, rosyjskiej firmy.

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Czy auto prezentowane na IAA 2011 we Frankfurcie można nazwać: „Nowym symbolem Rosji”. Na to chyba za wcześnie.

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Na razie Yo-Concept ze swoimi niezwykłymi drzwiami odbędzie tournee po Rosji. Czy na tym się skończy? Co będzie dalej? Jak zwykli mówić Rosjanie: „Pożyjemy, zobaczymy”.

/ 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

10 / 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

11 / 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

12 / 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

13 / 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

14 / 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

15 / 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.

Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.

16 / 16Nowy symbol Rosji?

Obraz
© Marek Wieliński

Dziś nie ma odpowiedzi na pytanie o przyszłość Yo-Auto, ale pewne jest, że rynek motoryzacyjny z niemałym zainteresowaniem będzie obserwować poczynania tej nikomu nie znanej, rosyjskiej firmy. Czy jej koncepcyjne dzieło, prezentowane na IAA 2011 we Frankfurcie, można nazwać: „Nowym symbolem Rosji”. Na to chyba za wcześnie. Na razie Yo-Concept ze swoimi niezwykłymi drzwiami odbędzie tournee po Rosji. Co dalej? Jak zwykli mówić Rosjanie: „Pożyjemy, zobaczymy”.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka