IAA Frankfurt 2011: Yo-Concept
None
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy.
Nowy symbol Rosji?
Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nowy symbol Rosji?
Podłużny, opływowy kształt nadwozia i awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli...
Nowy symbol Rosji?
Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia.
Nowy symbol Rosji?
Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Dziś nie ma odpowiedzi na pytanie o przyszłość Yo-Auto, ale pewne jest, że rynek motoryzacyjny z niemałym zainteresowaniem będzie obserwować poczynania tej nikomu nie znanej, rosyjskiej firmy.
Nowy symbol Rosji?
Czy auto prezentowane na IAA 2011 we Frankfurcie można nazwać: „Nowym symbolem Rosji”. Na to chyba za wcześnie.
Nowy symbol Rosji?
Na razie Yo-Concept ze swoimi niezwykłymi drzwiami odbędzie tournee po Rosji. Czy na tym się skończy? Co będzie dalej? Jak zwykli mówić Rosjanie: „Pożyjemy, zobaczymy”.
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Gwiazdą stoiska rosyjskiej firmy Yo-Auto na targach IAA 2011 we Frankfurcie jest śmiały projekt o nazwie Yo-Concept. Auto ma napęd hybrydowy. Powstało, by pokazać na co stać rosyjskich projektantów i w jakim kierunku będzie podążać stylistyka samochodów Yo-Auto. Trzeba przyznać, że koncepcja jest na tyle śmiała, że nie ma wielkich szans na wejście do produkcji.
Nie chodzi o podłużny, opływowy kształt nadwozia czy awangardowe wnętrze z cienkimi panelami w środkowej konsoli. Najbardziej niezwykłym rozwiązaniem, zastosowanym w tym samochodzie są ogromne, elektrycznie przesuwane drzwi, których końce przechodzą na wylot przez słupki w tylnej części nadwozia. Rozwiązanie jest niewątpliwie awangardowe, ale całkowicie niepraktyczne. Można spodziewać się sporych problemów ze szczelnością drzwi. Ich kształt i niewielka powierzchnia przeszklenia skutecznie ograniczają widoczność. Ich otwarcie w zimie doprowadzi do błyskawicznego wychłodzenia wnętrza.
Nowy symbol Rosji?
Dziś nie ma odpowiedzi na pytanie o przyszłość Yo-Auto, ale pewne jest, że rynek motoryzacyjny z niemałym zainteresowaniem będzie obserwować poczynania tej nikomu nie znanej, rosyjskiej firmy. Czy jej koncepcyjne dzieło, prezentowane na IAA 2011 we Frankfurcie, można nazwać: „Nowym symbolem Rosji”. Na to chyba za wcześnie. Na razie Yo-Concept ze swoimi niezwykłymi drzwiami odbędzie tournee po Rosji. Co dalej? Jak zwykli mówić Rosjanie: „Pożyjemy, zobaczymy”.