i10

None

Obraz

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

/ 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

10 / 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

11 / 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

12 / 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

13 / 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

14 / 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

15 / 15Koreański mieszczuch

Obraz

Jeszcze kilkanaście lat temu, Hyundai w Polsce jawił się jako egzotyczna marka. Jedyny szerzej znany model Pony, skutecznie konkurował tylko z Polonezem i Wartburgiem, uchodząc za dobrą limuzynę z Dalekiego Wschodu. Jednak po wkroczeniu na nasz rynek zachodnich marek, o koreańskim koncernie powoli słuch zanikał. Dopiero na początku XXI w. Azjaci zdecydowali się podbić europejski rynek inwestując w fabrykę w Czechach. Od 2007 r., Hyundai zalewa rynek nowymi modelami oznaczonymi małą literą "i".

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka