Honda Civic VTG
None
Honda Civic VTG
Podczas zawodów tradycyjne opony na przedniej osi są zastępowane slickami.
Honda Civic VTG
Skromny wygląd, ale potężne możliwości - silnik VTEC o pojemności 1.6 litra został wyposażony w turbinę Garreta.
Honda Civic VTG
O właściwą trakcję podczas startu dba elektronika oraz wyczynowe slicki. Efektem jest "setka", która pojawia się na liczniku po 4,5 sekundy!
Honda Civic VTG
Za przednim zderzakiem skryto obszerny intercooler. Maskę wykonano z karbonu.
Honda Civic VTG
Również tył Hondy prezentuje się skromnie. Tym większe może być zaskoczenie właściciela Ferrari, który wykaże się gorszym refleksem podczas ruszania spod świateł...
Honda Civic VTG
Samochód nie otrzymał żadnego spojlera. Aż trudno uwierzyć, że ma ponad 500 KM!
Honda Civic VTG
Drzwi pasażera, tylna pokrywa oraz maska została wytłoczona w włókna węglowego, co zmniejszyło masę samochodu.
Honda Civic VTG
Drzwi pasażera zastąpiono karbonową wytłoczka. Gdyby nie sportowe felgi, 550-konny Civic wyglądałby jak wersja 1.4...
Honda Civic VTG
Kompakt o mocy 550 KM może być nieraz trudny do zidentyfikowania, ponieważ pojawia się tak samo szybko, jak znika...
Honda Civic VTG
Civic przed Typhoonem? Niestety nie jest to możliwe. Czarna terenówka ustanowiła nowy rekord polski w sprincie na 1/4 mili.
Honda Civic VTG
Spaliny są odprowadzane przez 3-calowy układ wydechowy.
Honda Civic VTG
Civic, Typhoon, Lancer - czyli VTG Team w pełnym składzie.
Honda Civic VTG
Badania na hamowni były bardzo przydatne podczas strojenia komputera sterującego silnikiem Hondy.
Honda Civic VTG
Niepozorny - to najkrótszy opis prezencji Hondy. Jednak pod karoseria skryto wyczynowe podzespoły.
Honda Civic VTG
"No limit" - podczas przebudowania silnika Hondy rzeczywiście łamano kolejne bariery, ostatecznie złamano granicę 550 KM...
Honda Civic VTG
Praca silnika jest monitorowana przez zestaw wskaźników umieszczonych na słupku "A".