WAŻNE
TERAZ

Incydent przed biurem PO. 44-latek z zarzutami

Ford Shelby GT500

None

Obraz

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

/ 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

10 / 10Amerykański mięśniak

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowy Ford Shelby GT500 zaprezentowany podczas salonu samochodowego w Los Angeles to typowy amerykański muscle car - jest mocny, muskularny i głośny.

5,8-litrowa jednostka V8 montowana pod maską Forda GT500 produkuje aż 650 KM i ponad 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To o 41 KM więcej, niż w McLarenie F1, o 24 KM więcej, niż w Mercedesie SLR McLaren i o 70 KM więcej, niż w oryginalnym Lamborghini Murcielago. Samochód może konkurować z większością nowoczesnych supercarów również pod względem prędkości maksymalnej. 320 km/h to wynik pozwalający na zajęcie stałej pozycji na lewym pasie niemieckiej autostrady i jedynie sporadyczne zjeżdżanie z niego w momencie pojawienia się we wstecznym lusterku modeli Veyron czy Koenigsegg.

Ogromna moc silnika przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem wzmocnionej ręcznej skrzyni biegów o 6 przełożeniach. Podczas dynamicznego ruszania z miejsca nieodzownym elementem w konstrukcji tego typu jest układ "launch control", zapobiegający poślizgowi kół. Odpowiednią przyczepność podczas jazdy z maksymalną prędkością zapewnia z kolei specjalny pakiet aerodynamiczny nadwozia, który zapewnia o 33% wyższą siłę docisku, niż w modelu z rocznika 2011. Dopełnieniem całości jest wydajny układ hamulcowy firmy Brembo obejmujący ogromne tarcze przy wszystkich kołach oraz sześciotłoczkowe zaciski z przodu.

lop/

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie