Ford Fusion Hydrogen 999

None

Obraz

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

/ 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

10 / 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

11 / 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

12 / 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

13 / 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

14 / 14Ford Fusion Hydrogen 999

Obraz

łównym problemem Forda, podobnie jak innych firm oferujących pojazdy z napędem wodorowym była walka z nadwagą samochodu. Znaczna masa ogniw sprawiła, że mimo zastosowania kompozytowej karoserii oraz poliwęglanowych szyb bolid gotowy do drogi ważył aż 3039 kg! Do jego napędu posłużył jednak silnik rozwijający 770 KM. Wystarczyło to, by popędzić po dnie słonego jeziora z prędkością aż 333,58 km/h!

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro