Fiat Panda

None

Obraz

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

/ 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

10 / 10Nowa generacja popularnego mieszczucha

Obraz
© zdjęcie producenta

Mała Panda to prosty i tani samochód do jazdy po mieście. Mimo braku luksusów jest bardzo praktyczny i warty uwagi. Druga generacja Pandy produkowana jest od 2003 roku i przyszedł czas na zmiany. Fiat zaprezentował pierwsze zdjęcia nowego modelu, który zadebiutuje podczas salonu samochodowego we Frankfurcie we wrześniu 2011.

Nowa Panda będzie oferowana z czterema silnikami. Trzy z nich to jednostki benzynowe: 0.9 TwinAir Turbo (85 KM), 0.9 Aspirated TwinAir (65 KM) i 1.2 Fire (69 KM). Oprócz tego w ofercie znajdzie się jeden diesel - 1.3 Multijet II (75 KM). Na początku dostępna będzie jedynie wersja z napędem na przednie koła, ale Fiat już zapowiedział, że podobnie jak w poprzednich generacjach pojawi się też odmiana z napędem na obie osie.

Auto jest minimalnie większe od poprzednika, dzięki czemu ma być bardziej przestronne i użyteczne. Zdecydowanie na plus należy odnotować zmiany w wyglądzie samochodu. Choć stylistyka nadwozia nawiązuje do wcześniejszej generacji to jest ona bardziej nowoczesna i przyjemna dla oka. Jeszcze większa niespodzianka czeka we wnętrzu. Tak wyglądającej deski rozdzielczej Pandzie może pozazdrościć wiele dużo droższych aut. Jeśli Fiat utrzyma konkurencyjną cenę tego modelu to nowa generacja Pandy może odnieść jeszcze większy sukces od swojej poprzedniczki.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy