Dodge Viper SRT-10
None
Dodge Viper SRT-10
Czysta, opływowa linia nadwozia jest ważna w aucie zdolnym przekroczyć 300 km/h
Dodge Viper SRT-10
Mimo że Viper jest z Ameryki, nie boi się szybko pokonywanych zakrętów.
Dodge Viper SRT-10
Kute i polerowane alufelgi oraz opony umożliwiające jazdę bez powietrza zapewniają idealną trakcję.
Dodge Viper SRT-10
Samochodów wygląda dynamicznie nawet podczas postoju.
Dodge Viper SRT-10
Przez przednie wloty wpada powietrze chłodzące silnik 8.3 litra.
Dodge Viper SRT-10
Niskie nadwozie, wielkie koła oraz hamulce - to musi być auto sportowe.
Dodge Viper SRT-10
Praktyczny akcent - niewielki bagażnik.
Dodge Viper SRT-10
Viper prezentuje się majestatycznie o każdej porze dnia i nocy.
Dodge Viper SRT-10
Niewielki napis na błotniku jednego z najszybszych aut na świecie.
Dodge Viper SRT-10
Viperami próbowano się ścigać nawet z odrzutowcami!
Dodge Viper SRT-10
Długie i szerokie nadwozie zapewnia dobrą trakcję.
Dodge Viper SRT-10
Na mokrej nawierzchni trzeba zachować czujność - 720 Nm potrafi obrócić samochód w mgnieniu oka.
Dodge Viper SRT-10
Sylwetka samochodu nie zmieniła się wiele względem poprzednika.
Dodge Viper SRT-10
Potężne gumowe walce oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu przegrywa walkę z 720 Nm.
Dodge Viper SRT-10
Na lotnisku Viper może rywalizować nawet z samolotami.
Dodge Viper SRT-10
Kute felgi, 14-calowe tarcze hamulcowe, zaciski Brembo - wyposażenie jak z auta wyścigowego.
Dodge Viper SRT-10
Układ wydechowy nie grzeszy cichą pracą. Jednak spełnia normy emisji.
Dodge Viper SRT-10
Sztywne zawieszenie oraz przyczepne opony ułatwiają pokonywanie zakrętów.
Dodge Viper SRT-10
V10, 8.3 litra - coś takiego można znaleźć tylko w amerykańskim aucie!
Dodge Viper SRT-10
Skórzane kubełki są wyposażeniem standardowym.
Dodge Viper SRT-10
Taki plastik, aluminium, skóra oraz niezbyt poręczna dźwignia zmiany biegów - mieszanka dostępna tylko w Viperze.
Dodge Viper SRT-10
Kokpit wygląda bardziej estetycznie niż w poprzedniku. Jednak wciąż w nim pełno tanich tworzyw.