Chevrolet Corvette C6R
None
Chevrolet Corvette C6R
Nowoczesność i tradycja... Corvette była używana w sporcie motorowym od rynkowego debiutu.
Chevrolet Corvette C6R
Tempo wyścigu nie spada po zmierzchu. Hamulce wciąż żarzą się podczas hamowania, a opony szybko dokonują żywota.
Chevrolet Corvette C6R
Mocowanie kół na centralną nakrętkę ułatwia mechanikom pracę.
Chevrolet Corvette C6R
Karbonowe hamulce są skuteczne nawet po mocnym rozgrzaniu.
Chevrolet Corvette C6R
Podczas wyścigów długodystansowych sprawna praca mechaników ma kluczowe znaczenie. Zmieniają koła, tankują, a nawet dokonują drobnych napraw.
Chevrolet Corvette C6R
Napęd na tylną oś i 868 Nm momentu obrotowego przy odrobinie dekoncentracji kierowcy potrafią zamienić samochód w nadsterownego bąka.
Chevrolet Corvette C6R
Prześwit wynosi zaledwie kilka centymetrów. Sucha miska olejowa zapewnia smarowanie silnika nawet w najciaśniejszych zakrętach.
Chevrolet Corvette C6R
Szyby zastąpiono taflami poliwęglanu, podobnie jak klosze lamp. Karoseria jest wytłoczona z tworzywa sztucznego.
Chevrolet Corvette C6R
Wielowahaczowe zawieszenie, wyczynowe sprężyny i amortyzatory oraz slicki Michelin zapewniają przeciążenia boczne o wartościach przekraczających 1G.
Chevrolet Corvette C6R
Okrągłe światła są tak charakterystyczne dla Corvette, jak kompozytowa karoseria.
Chevrolet Corvette C6R
Spojler oraz dyfuzor znacznie zwiększają docisk aerodynamiczny. Tylne koła o szerokości 13 cali dbają o trakcję.
Chevrolet Corvette C6R
Nazwa Small-block nie odnosi się do pojemności skokowej. Do Corvetty trafia 7-litrowy motor.
Chevrolet Corvette C6R
Pierwsza pozycja to chleb powszedni dla modelu C5R, a obecnie C6R.
Chevrolet Corvette C6R
"Zgadnij który ma 505 KM" - głosi reklama Corvetty. Okazuj się, że to moc seryjnego auta. Wyścigówka ma 85 koni mechanicznych więcej.