BMW E36 M3 

None

Obraz

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

/ 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

10 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

11 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

12 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

13 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

14 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

15 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

16 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

17 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

18 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

19 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

20 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

21 / 21Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

*BMW E36 328i 1996 r. SILNIK: *2,8 swap na M54 B30 - w trakcie prac, moc 263 KM/280 Nm
*ZAWIESZENIE: *tył Bilstein B6 z E46 M3
*KOŁA/FELGI: *M6 8.0x18, opony: 225/40/18
*CAR AUDIO: *radio BMW Traffic Pro Becker, wzmacniacz Signat Fury 800 W, głośnik basowy JL Audio, głośniki tylne JBL GTO937, głośniki przednie Rainbow SLC 230
*PODZIĘKOWANIA: *dla żony Agaty, przyjaciół z Siedlec i forum BMW-sport

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne