WAŻNE
TERAZ

Nagroda Nobla z ekonomii przyznana

BMW E36 320i

None

Obraz

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

/ 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

10 / 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

11 / 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

12 / 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

13 / 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

14 / 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

15 / 15Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

SILNIK/PRZENIESIENIE NAPĘDU: M52B20, 165 KM, 202 Nm, wydech Trax Racing, 45-procentowa szpera, 5-biegowa manualna skrzynia biegów homologowana przez BMW Motorsport z short shifterem, olej Castrol TWS Motorsport, paliwo V-Power Racing
ZAWIESZENIE: amortyzatory Bilstein B6, sprężyny i poduszki poliuretanowe BMW Motorsport. KOŁA/OPONY: 15-calowe opony Michelin na nawierzchnie szutrową
HAMULCE: klocki DS-3000, tarcze BMW Motorsport (według homologacji FIA), płyn hamulcowy ATE Super Blue Racing
OSIĄGI: 0 - 100 km/h 6 s (na asfalcie)
*WNĘTRZE: *fotele Sparco REV (Lico Interlagos), pasy bezpieczeństwa, kierownica oraz system bezpieczeństwa i gaśniczy Sparco/OMP, deska flokowana (Trax Racing), karbonowe wykończenie (Trax Racing)
*PLANOWANE ZMIANY: *instalacja wałków sportowych, A-grupowe elementy silnika, docelowy setup (190 KM i240 Nm)

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025