Bentley Continental GT i GTC 2012

None

Obraz

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

10 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

11 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

12 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

13 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka