Bentley Continental GT i GTC 2012

None

Obraz

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

/ 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

10 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

11 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

12 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

13 / 13Szybkość w brytyjskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe wcielenie Continentala GT i GTC zostanie pokazana w styczniu 2012 r. Zmiany, które proponuje Bentley, z zewnątrz są kosmetyczne. Pod maską znajdzie się jednak wyraźnie mniejszy silnik.. Jak nietrudno się domyślić, karoseria nowego Continentala nie różni się znacznie w stosunku do obecnej wersji tego samochodu. To właściwie standard wśród aut dla najbardziej zamożnych. Z przodu zmieniono nieco kształt osłon chłodnicy, a tylna szyba zdaje się opadać pod nieco łagodniejszym kątem, za to tylne nadkola są zaznaczone mocniej.

Wnętrze samochodu nie przypomina auta wyczynowego. Nowy Continental został zaprojektowany tak, by rozpieszczał użytkownika przyzwyczajonego do luksusu. Fotele pokryte są skórą w dwu kolorach: szarym i kremowym. Wykończeniu foteli odpowiada wykonanie bocznych powierzchni drzwi. Konsola środkowa pokryta została elementami z drewna, z którymi zestawiono aluminium wykorzystane na desce rozdzielczej.

Najważniejsze zmiany czekają nowego Continentala pod maską. Sercem nowego GT i GTC nie będzie już zaczerpnięty od koncernu VW, 6-litrowy silnik W12. Zastąpi go silnik V8 o pojemności 4.0 l. Jednostka dysponuje podwójnym doładowaniem, dzięki czemu osiąga moc 507 KM przy 6000 obr./min. Oferowany przez niego moment obrotowy to 660 Nm w zakresie od 1700 do 5000 obr./min. Efekty pracy jednostki przenoszone są na koła za pomocą ośmiobiegowej, automatycznej przekładni.

Nowy Continental będzie przyspieszał od 0 do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund. Obecny Continental GT sprint zalicza w 4,6 s. Maksymalna prędkość nowego Continentala GT ma przekraczać 290 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła