Audi TT Bimoto
None
Audi TT Bimoto
Sztywne zawieszenie niweluje przechyły na zakrętach, zapewniając bezpieczne prowadzenie dwusilnikowego monstrum.
Audi TT Bimoto
Na tylnej klapie pojawił się duży spojler, niezbędnik przy prędkościach przekraczających 300 km/h.
Audi TT Bimoto
Tylna część nadwozia została nieznacznie poszerzona oraz wyposażona we wloty powietrza.
Audi TT Bimoto
Żółte TT szczyci się 860 KM oraz 1020 Nm, co gwarantuje potężną dynamikę. 0-100 km/h - 3,5 s; 0-200 km/h - 8,9 s; 0-300 km/h - 19.8 s.
Audi TT Bimoto
Trudno uwierzyć, że równie niepozorny samochód dorównuje osiągami Ferrari Enzo i Zondzie S oraz rozwija prędkość maksymalną na poziomie bolidu F1.
Audi TT Bimoto
Niewtajemniczeni widząc tylną część Audi mogą stwierdzić, że to owoc pracy tunera bez gustu. Jednak każde z rozwiązań ma swoje uzasadnienie.
Audi TT Bimoto
Modyfikacje przedniej partii Audi ograniczono do wymiany zderzaka na element z dyfuzorem oraz wyposażenie maski w sportowe zapinki.
Audi TT Bimoto
Montaż sportowego zawieszenia zbliżył karoserię TT do nawierzchni, co jest szczególnie ważne przy wysokich prędkościach, gdyż zmniejsza siły odrywające auto od asfaltu.
Audi TT Bimoto
Znana i lubiana sylwetka TT została zachowana. Jedynie uroda wlotu powietrza może być powodem do dyskusji.
Audi TT Bimoto
Niemal idealny rozkład masy gwarantuje pewną jazdę z ciasnych zakrętach.
Audi TT Bimoto
Dwa przyciski do uruchamiania dwóch silników - poza MTM mało kto oferuje takie rozwiązanie...
Audi TT Bimoto
Dwusilnikowe Audi wymaga wysokooktanowego paliwa, które na domiar złego ubywa w tempie dwukrotnie szybszym, niż w innych autach. Stąd 82-litrowy zbiornik paliwa.
Audi TT Bimoto
Przednia część kabiny została poddana kosmetycznym zmianom. Najważniejszą była wymiana foteli oraz pasów na sportowe.
Audi TT Bimoto
W przypadku tego Audi pojedynek z helikopterem jest w pełni możliwy - bolid rozpędza się do ponad 370 km/h!
Audi TT Bimoto
Na tylnej szybie znalazł się wielki wlot powietrza, wzorowany na rozwiązaniach znanych z F1.
Audi TT Bimoto
Perforowany zderzak ułatwia odprowadzanie gorącego powietrza. Potrójny układ wydechowy jest wyróżnikiem stylistycznym Audi TT MTM Bimoto.
Audi TT Bimoto
Z boku nadwozia wygospodarowano miejsce na wycięcie otworów służących chłodzeniu tylnego silnika.
Audi TT Bimoto
Samochód porusza się na 19-calowych, kutych felgach MTM oraz oponach Pirelli o wymiarach 245/35x19".