Audi TT Bimoto

None

Obraz

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Sztywne zawieszenie niweluje przechyły na zakrętach, zapewniając bezpieczne prowadzenie dwusilnikowego monstrum.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Na tylnej klapie pojawił się duży spojler, niezbędnik przy prędkościach przekraczających 300 km/h.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Tylna część nadwozia została nieznacznie poszerzona oraz wyposażona we wloty powietrza.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Żółte TT szczyci się 860 KM oraz 1020 Nm, co gwarantuje potężną dynamikę. 0-100 km/h - 3,5 s; 0-200 km/h - 8,9 s; 0-300 km/h - 19.8 s.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Trudno uwierzyć, że równie niepozorny samochód dorównuje osiągami Ferrari Enzo i Zondzie S oraz rozwija prędkość maksymalną na poziomie bolidu F1.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Niewtajemniczeni widząc tylną część Audi mogą stwierdzić, że to owoc pracy tunera bez gustu. Jednak każde z rozwiązań ma swoje uzasadnienie.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Modyfikacje przedniej partii Audi ograniczono do wymiany zderzaka na element z dyfuzorem oraz wyposażenie maski w sportowe zapinki.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Montaż sportowego zawieszenia zbliżył karoserię TT do nawierzchni, co jest szczególnie ważne przy wysokich prędkościach, gdyż zmniejsza siły odrywające auto od asfaltu.

/ 18Audi TT Bimoto

Obraz

Znana i lubiana sylwetka TT została zachowana. Jedynie uroda wlotu powietrza może być powodem do dyskusji.

10 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Niemal idealny rozkład masy gwarantuje pewną jazdę z ciasnych zakrętach.

11 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Dwa przyciski do uruchamiania dwóch silników - poza MTM mało kto oferuje takie rozwiązanie...

12 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Dwusilnikowe Audi wymaga wysokooktanowego paliwa, które na domiar złego ubywa w tempie dwukrotnie szybszym, niż w innych autach. Stąd 82-litrowy zbiornik paliwa.

13 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Przednia część kabiny została poddana kosmetycznym zmianom. Najważniejszą była wymiana foteli oraz pasów na sportowe.

14 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

W przypadku tego Audi pojedynek z helikopterem jest w pełni możliwy - bolid rozpędza się do ponad 370 km/h!

15 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Na tylnej szybie znalazł się wielki wlot powietrza, wzorowany na rozwiązaniach znanych z F1.

16 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Perforowany zderzak ułatwia odprowadzanie gorącego powietrza. Potrójny układ wydechowy jest wyróżnikiem stylistycznym Audi TT MTM Bimoto.

17 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Z boku nadwozia wygospodarowano miejsce na wycięcie otworów służących chłodzeniu tylnego silnika.

18 / 18Audi TT Bimoto

Obraz

Samochód porusza się na 19-calowych, kutych felgach MTM oraz oponach Pirelli o wymiarach 245/35x19".

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka