Audi A6 

None

Obraz

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Audi zachwala swoje nowe dziecko dobrze znanym marketingowym terminem: "Przewaga dzięki technice", a patrząc na rozwój tego auta, w każdej generacji mieliśmy wysyp nowoczesnych technologii, od silników, rodzajów przeniesienia napędu, po aerodynamikę czy elektroniczne gadżety.

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Stając przed autem, pierwsze wrażenie jakie mną owładnęło sprowadzało się do zdania: "Czy to naprawdę auto seryjne? Przecież wygląda jak koncept car!".

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

A6 wygląda bardzo sportowo, czego zdecydowanie brakowało poprzednikowi. Choć wydaje się wielkie, to nadwozie sprawia wrażenie lekkości i dynamiki.

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

O dziwo z tyłu jest wysoko niczym w mieszkaniu w kamienicy, nad głową mamy całą masę przestrzeni!

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Podróż polskimi drogami, szczególnie teraz, po zimie, serwuje niemal wyłącznie sero-podobną nawierzchnię! Dziura, na dziurze, a na tym dziura. Jednak zawieszenie A6-ki niewiele sobie z tego robi.

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

No dobrze. Auto zrobiło wrażenie – swoją inteligencją, wyglądem, ponadprzeciętną wśród konkurencji jakością materiałów i wykonania oraz komfortem. Także prowadzi się znacznie lepiej.

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Największe wrażenie chyba robi pas przedni. Niskie, bardzo zadziorne, ale stylowe światła wykonane w technologii LED, a do tego słynna już osłona chłodnicy, w tym przypadku także nieco bardziej rasowa.

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Cały czas zaskakuje ile jeszcze można zmieścić we wnętrzu samochodu. Ile systemów, elektroniki, silniczków i gadżetów. Nowa A6-ka posiada ich taką liczbę, że połowa może nie działać, a i tak tego nie zauważę, bo ich odnalezienie i użycie zajmie przynajmniej dekadę.

/ 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Audi jest wyśmienite - nie ma dwóch zdań. Przyczepić się do czegoś w A6-ce, to jak przyczepić się do Małysza, że nie potrafi grać na fortepianie jak Chopin!

10 / 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Deska rozdzielcza, konsola środkowa i tunel środkowy oraz niemalże wszystkie przełączniki są znane właśnie z A7-ki i A8-ki. Podobnie materiały wykończeniowe znacząco podniosły poprzeczkę konkurencji.

11 / 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Silnik współpracuje z dwusprzęgłową, 7-biegową zautomatyzowaną skrzynią S-tronic. Przy spokojnej jeździe jest… spokojnie. Biegi wskakują niczym wykonane z jedwabiu, ale tylko zacznij ostrzej obchodzić się z pedałem gazu, a poczujesz to na swoich plecach.

12 / 12Niemiecki luksus

Obraz
© Michał Grygier

Otwierający się po naciśnięciu przycisku bagażnik oferuje naprawdę sporą przestrzeń i, co równie istotne, jego obrys jest bardzo równy. Dzięki czemu łatwo wykorzystać całe 539 litrów przestrzeni.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025