SUBARU XV
Lata produkcji | 2012 |
Dostępne wersje nadwoziowe | terenowy |
Silniki | 1.6i 114KM, 2.0i 150KM, 2.0D 147KM |
Skrzynie biegów | manualna |
Rozstaw osi (mm) | 2635 |
Długość (mm) | 4450 |
Szerokość (mm) | 1780 |
Wysokość (mm) | 1615 |
Marka |
To nie jest SUV, ani kombi. Nie jest to również zwykła osobówka. Dla segmentu takich samochodów z pogranicza klas, stworzono elegancko brzmiącą nazwę crossover. Najbardziej znanym, najlepiej sprzedającym się w Polsce i największym rywalem Subaru jest Nissan Quasquai. Choć w sylwetce modelu XV bez trudu odnajdziemy podobieństwo do wielu innych, konkurencyjnych modeli - trzeba przyznać, że samochód prezentuje się ciekawie. Sylwetka z całą pewnością jest na czasie i nadąża za współczesnymi trendami. Cała radość minie, gdy zajrzymy do środka. Wrażenie jest takie, jakby projektanci tak bardzo skupili się na stworzeniu ciekawej linii nadwozia, że całkowicie zapomnieli o wnętrzu. Wieje tu nudą. Jest funkcjonalnie i nic więcej. Jakość materiałów wykończeniowych bardzo przeciętna, stylistyka rodem z poprzedniej epoki. Niewiele pomogło zastosowanie miękkiego w dotyku tworzywa, pokrywającego deskę rozdzielczą.