Subaru XV 2,0D Comfort

Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

10 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

11 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

12 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

13 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

14 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

15 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

16 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

17 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

18 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

19 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

20 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

21 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

22 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

23 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła