Subaru XV 2,0D Comfort

Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

/ 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

10 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

11 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

12 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

13 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

14 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

15 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

16 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

17 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

18 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

19 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

20 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

21 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

22 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

23 / 23Kompakt zamiast SUV-a

Obraz
© Tomasz Budzik

Wyższa pozycja za kierownicą, a przez to nie tylko możliwość posiadania lepszego przeglądu sytuacji drogowej, ale i patrzenia z góry na innych uczestników ruchu, a także wjeżdżania bez szwanku na rosłe krawężniki, jest głównym powodem popularności SUV-ów. Należące do tej grupy samochody, odpowiadające długością popularnym kompaktom, często w ogóle nie oferują opcji 4x4, a te, które ją posiadają, dysponują napędem dołączanym. Coraz więcej producentów oferuje tego typu pojazdy, a tymczasem Subaru zdaje się zadawać pytanie o to, czy rzeczywiście ich potrzebujemy. Obecny na polskim rynku model XV jest żywym przykładem na to, że kompaktowego SUV-a można zastąpić.

XV to samochód, który powstał na płycie podłogowej Subaru Imprezy czwartej generacji, niedostępnej na wielu rynkach Europejskich - w tym na polskim. XV dysponuje podwyższonym zawieszeniem - z 145 mm do 220 mm - oraz plastikowymi osłonami na nadkolach. Poza tym z zewnątrz nie ma pomiędzy nimi różnic. Propozycja Subaru przewidziana jest dla osób, które nierzadko zjeżdżają z asfaltu lub podróżują po zaśnieżonych drogach. Oczywiście można w takim przypadku kupić SUV-a. Pozostaje jednak pytanie, czy ma to sens. Wiele spośród oferowanych obecnie modeli tego typu nie posiada opcji napędu 4x4, często jest to opcja dostępna tylko wraz z najbogatszym wyposażeniem i zazwyczaj chodzi o napęd dołączany.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka