VOLKSWAGEN Passat Alltrack
| Lata produkcji | 2012 - 2015 |
| Dostępne wersje nadwoziowe | kombi |
| Silniki | 1.8 TSI 160KM, 2.0 TSI 210KM, 2.0 TDI 140KM, 2.0 TDI 170KM |
| Skrzynie biegów | automatyczna; manualna |
| Rozstaw osi (mm) | 2712 |
| Długość (mm) | 4,771 |
| Szerokość (mm) | 1,820 |
| Wysokość (mm) | 1546 |
| Marki | |
| Model |
Produkowany w Niemczech Alltrack nie odbiega stylistyką od klasycznej i niżej zawieszonej odmiany. Konserwatywną karoserię zaopatrzono w delikatnie przeprojektowane zderzaki, nakładki na progi i nadkola oraz imitację płyty ochronnej, osadzonej między dwiema końcówkami układu wydechowego. Do napędu prezentowanego modelu przewidziano dwie jednostki benzynowe i jednego Diesla, w dwóch wariantach mocy. Słabszy 1.8 TSI generuje 160 KM, natomiast mocniejszy dwulitrowy motor aż 210. Wysokoprężne agregaty rozwijają odpowiednio 140 i 170 KM. Niestety, tylko najmocniejsze odmiany otrzymały w standardzie moment obrotowy, przekazywany na obie osie. Nieco ponad 16 centymetrów prześwitu i pokładowy Off-Road Driving Programme wygenerują sporo frajdy z zabawy w błocie. Wspomniany system działa podobnie jak reduktor. Zmienia ustawienia dyferencjału, automatycznej skrzyni biegów, a także elektronicznych asystentów, gwarantujących przyczepność w każdych warunkach.