Volkswagen Passat Alltrack
Uterenowiony bestseller
None
Produkowany w Niemczech Alltrack nie odbiega stylistyką od klasycznej i niżej zawieszonej odmiany. Konserwatywną karoserię zaopatrzono w delikatnie przeprojektowane zderzaki, nakładki na progi i nadkola oraz imitację płyty ochronnej, osadzonej między dwiema końcówkami układu wydechowego.
Do napędu prezentowanego modelu przewidziano dwie jednostki benzynowe i jednego Diesla, w dwóch wariantach mocy. Słabszy 1.8 TSI generuje 160 KM, natomiast mocniejszy dwulitrowy motor aż 210. Wysokoprężne agregaty rozwijają odpowiednio 140 i 170 KM. Niestety, tylko najmocniejsze odmiany otrzymały w standardzie moment obrotowy, przekazywany na obie osie.
Nieco ponad 16 centymetrów prześwitu i pokładowy Off-Road Driving Programme wygenerują sporo frajdy z zabawy w błocie. Wspomniany system działa podobnie jak reduktor. Zmienia ustawienia dyferencjału, automatycznej skrzyni biegów, a także elektronicznych asystentów, gwarantujących przyczepność w każdych warunkach.