WAŻNE
TERAZ

Szef KOWR z PSL spotykał się z założycielem Dawtony tuż przed wybuchem afery CPK

Volkswagen Passat Alltrack

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

/ 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

10 / 10Na każdą drogę

Obraz
© Szymon Jasina

W porównaniu do podstawowego Passata, Alltrack ma o 27,5 mm większy prześwit, co zapewnia większe możliwości po zjechaniu z asfaltu. Model ten nie jest rasową terenówką, ale na błotnistych leśnych drogach i podczas jazdy po śniegu poradzi sobie nie gorzej od popularnych SUV-ów. Co ważne – uterenowione kombi nie jest samochodem na pokaz. To oznacza, że nie wygląda tak atrakcyjnie i modnie jak corssovery – jest to po prostu Passat kombi z drobnymi dodatkami stylistycznymi jak czarne plastiki na nadwoziu. Jednak dużo ważniejszy jest napęd na cztery koła oferowany w tym modelu w standardzie.

Za napęd Alltracka może odpowiadać jeden z pięciu silników – dwóch benzynowych i trzech diesli. Wśród tych pierwszych znalazły się turbodoładowane TSI o mocy 150 lub 220 KM. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Volkswagen przygotował silniki TDI – 150, 190 i 240 KM. Już sama ta lista pokazuje, że uterenowione kombi Passata oferowane jest tylko w droższych konfiguracjach.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy