Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack jest samochodem uniwersalnym, który łączy stateczne auto segmentu D z rodzinnym minivanem i samochodem terenowym

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

/ 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

10 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

11 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

12 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

13 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

14 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

15 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

16 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

17 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

18 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

19 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

20 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

21 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

22 / 22Na każdą okazję

Obraz
© Szymon Jasina

Już sam wygląd pokazuje, że mamy do czynienia z samochodem uniwersalnym. Jest to klasyczny Volkswagen Passat, którego konserwatywna i spokojna stylistyka pasuje do auta tego segmentu.

Niezależnie od tego, czy Alltrack jedzie po śniegu, mokrym asfalcie, czy błocie (a nawet lodzie) kierowca czuje się pewnie, a układ kierowniczy skutecznie przekazuje informacje o tym, co aktualnie dzieje się z samochodem. Alltrack jednak poradzi sobie nie tylko podczas wyjeżdżania z zaśnieżonego parkingu. Uterenowiony Passat równie dobrze jeździ w nieco cięższym terenie. Osoby mieszkające poza miastami bez problemu przejadą przez zaśnieżone pole lub las i szybko dotrą do celu.

Podstawowym silnikiem w podwyższonym kombi Volkswagena jest benzynowy 1.8 TSI o mocy 160 KM. Jednak jednostka ta, dostępna jest jedynie z napędem na przednie koła, a w modelu Alltrack taka wersja traci sens. W przypadku wysokoprężnego silnika 2.0 TDI o mocy 140 KM oferowane są dwie wersje - z przednim napędem oraz 4Motion. Te dwie podstawowe jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Mocniejszy, 2-litrowy diesel (170 KM) i benzyniak o tej samej pojemności i mocy 210 KM połączone są z dwusprzęgłowym automatem DSG o 6 przełożeniach. Obie najsilniejsze jednostki dostępne są jedynie z napędem na cztery koła.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka