Trwa ładowanie...

Zdecydowanie najtańsze. Triumph podał ceny modeli Speed 400 i Scrambler 400 X

Nowa linia motocykli Triumpha oznaczona liczbą 400 to efekt współpracy Brytyjczyków z indyjską marką Bajaj. To zarazem najbardziej bazowe modele w ofercie, jak i wyposażone w najmniejsze silniki. Zgodnie z przewidywaniami są one też zdecydowanie tańsze ode wszystkiego, co ostatnio Triumph ma w ofercie.

Triumph Speed 400 i Scrambler 400 XTriumph Speed 400 i Scrambler 400 XŹródło: Triumph
d1u6y09
d1u6y09

Najtańszym do tej pory modelem Triumpha był naked Trident 660. Jego cena to 40 900 zł. Nieco droższy jest bazujący na tym samym silniku turystyk Tiger Sport 660 (43 500 zł). Natomiast chętni na modele o klasycznym wyglądzie mieli cennik otwierający się kwotą 48 700 zł za model Speed Twin 900. Przy tych wszystkich cenach nowe modele z linii 400 to znaczny skok w dół, otwierający brytyjską markę na nowych klientów.

Będący klasycznym nakedem Triumph Speed 400 kosztuje 25 450 zł. Czyli jest blisko o połowę tańszy od wspomnianego odpowiednika z linii 900. Natomiast nieco bardziej terenowy Triumph Scrabler 400 X został wyceniony na 29 450 zł. Są to zatem zdecydowanie dwa najtańsze modele marki.

Indyjski Bajaj ma doświadczenie w tworzeniu silników i motocykli tej klasy, więc nic dziwnego, że Triumph zdecydował się na taką współpracę. Zresztą podobnie wygląda sytuacja z takimi konstrukcjami choćby u BMW. W przypadku modeli Speed 400 i Scrambler 400 X za napęd służy jednocylindrowa jednostka o pojemności 398 cm3. Jej maksymalna moc to 40 KM przy 8000 obr./min, a maksymalny moment obrotowy jest równy 37,5 Nm przy 6500 obr./min.

d1u6y09

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowy Volkswagen Passat B9 - jest kombi, jest TDI, jest klasa

Oba nowe motocykle to bliźniacze konstrukcje. Wyglądają niemal tak samo, ale różnią się w kluczowych dla siebie kwestiach. Scrambler 400 X ma zawieszenie o większym skoku i przednie koło o średnicy 19 cali (w porównaniu do typowych 17 cali w modelu Speed 400). Nieco różni się też geometria oraz Scrambler ma opony z bardziej agresywnym bieżnikiem (choć trudno nazwać go prawdziwie offroadowym). W efekcie bardziej terenowy z braci waży 179 kg, gdy w przypadku tańszego modelu jest to 170 kg.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj