VW Tiguan GTE Active Concept

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

/ 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

10 / 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

11 / 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

12 / 12Na podbój segmentu SUV

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas Salonu Samochodowego w Detroit debiutuje Volkswagen Tiguan GTE Active Concept. Zdaniem przedstawicieli jest to sygnałem dla początku ofensywy produktowej w klasie SUV.

Samochód wyposażono w hybrydowy zespół napędowy typu plug-in, który składa się z trzech silników - turbodoładowanego, 150-konnego "benzyniaka" oraz dwóch jednostek elektrycznych - 54-konnego na osi przedniej o 115-konnego na osi tylnej. Automatycznie lub po naciśnięciu odpowiedniego przycisku siła napędowa jest przekazywana do wszystkich kół.

Bezpośrednio po uruchomieniu samochód porusza się w trybie wyłącznie elektrycznym. W zwykłym przypadku działa napęd na oś tylną, jednak w razie groźby utraty przyczepności zostaje dołączony napęd na oś przednią. Gdy kierowca wybierze jeden z trybów jazdy off-road lub 4x4, Tiguan GTE Active Concept ruszy z miejsca korzystając z napędu na cztery koła. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać do 32 km, zaś zasięg całkowity przy pojemności akumulatorów 12,4 kWh i 64-litrowym zbiorniku paliwa wynosi 933 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka