Triumph Street Triple – cena, informacje, dane techniczne

Triumph Street Triple to jeden z trzech trzycylindrowych nakedów brytyjskiej marki. Oferowany jest on w trzech wersjach silnikowych. Ten popularny model jest jednym z nowocześnie stylizowanych modeli Triumpha.

Triumph Street Triple STriumph Street Triple S
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Triumph
Szymon Jasina
oprac.  Szymon Jasina

Wśród nakedów (przez samą markę nazywanych roadsterami) aktualnie znaleźć można trzy modele. Nowy Triumph Trident 660 ma stylistykę retro, ale już Street Triple i najmocniejszy Speed Triple to motocykle na wskroś nowoczesne. Street Triple do tego dostępny jest aż w trzech odmianach, które znacząco różnią się osiągami i jest bezpośrednią konkurencją motocykli z linii MT Yamahy.

Podstawowy Triumph Street Triple S napędzany jest silnikiem o pojemności 660 cm3, który generuje maksymalną moc 47,6 KM przy 9000 i maksymalny moment obrotowy równy 60 Nm przy 5250 obr./min. Street Triple R ma jednostkę napędową 765 cm3, która dostarcza już 118 KM przy 12 000 obr./min i 77 Nm przy 9400 obr./min. Tej samej wielkości silnik znajduje się w odmianie Street Triple RS, ale tam został on podkręcony do 123 KM przy 11750 obr./min i 79 Nm przy 9350 obr./min.

Triumph Street Triple RS
Triumph Street Triple RS © Materiały prasowe | Triumph

Wszystkie trzy odmiany są niemal identycznych rozmiarów, choć Triumph Street Triple S ma rozstaw osi równy 1410 mm, czyli o 5 mm większy od pozostałych dwóch. Nieco niżej ma też siedzisko – 810 mm w porównaniu z 825 mm, choć w tym drugim przypadku jest też oferowane obniżone do 780 mm. Co ciekawe, mimo różnej wielkości silników odmiany S i R ważą tyle samo, czyli 168 kg na sucho, a wersja RS jest nawet 2 kg lżejsza.

Najtańszy Triumph Street Triple S to wydatek 40 300 zł. Zdecydowanie mocniejszy Street Triple R nie jest dużo droższy, gdyż kosztuje 45 900 zł. Natomiast topowy Street Triple RS został wyceniony na 51 000 zł.

Triumph Street Triple RS
Triumph Street Triple RS © Materiały prasowe | Triumph
Źródło artykułu: WP Moto

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025