Toyota Avensis III

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

/ 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

10 / 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

11 / 11Toyota Avensis III

Obraz
© Materiały prasowe

Avensis III pojawił się w europejskich salonach w 2008 roku, zastępując popularną, lecz borykającą się z szeregiem bolączek drugą generację. Tradycyjnie, ofertę oparto na czterodrzwiowym sedanie oraz rodzinnym kombi. Każdą z odmian upodobali sobie przedstawiciele handlowi, jak i floty ceniące średnioklasowego Japończyka za prostotę, funkcjonalność i trwałość. Nadwozie zaprojektowano nowocześnie, stosując liczne dynamiczne przetłoczenia i ostre linie. Warto dodać, że Avensis III otrzymał w końcu dobre zabezpieczenie antykorozyjne.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy