Nowe "125" od Suzuki. Sportowy GSX-R125 i miejski GSX-S125
Motocykle 125 cm3 nie muszą być nudne. Udowadnia to Suzuki, prezentując odświeżone modele GSX-R125 i GSX-S125 z silnikami dostosowanymi do normy Euro 5. Zarówno model sportowy, jak i naked mogą się podobać.
Wielu kupujących motocykle 125 cm3 sięga po tanie modele, które szczególnie w kategorii miejskich jednośladów potrafią po prostu wyglądać nieciekawie i już samą swoją prezencją mówią, że to budżetowe produkty z Chin. Wygrzebanie z portfela nieco większej sumy daje alternatywę. Można wtedy kupić motocykl uznanej marki, który do tego wygląda zdecydowanie lepiej. Taką propozycją są ulepszone modele Suzuki – GSX-R125 i GSX-S125.
Najważniejszą zmianą jest dostosowanie do normy Euro 5 wykorzystywanego w tych dwóch modelach jednocylindrowego silnika. Dzięki temu GSX-R125 i GSX-S125 będą mogły być sprzedawane w Europie (ceny zostaną podane w późniejszym terminie). Bardziej widoczną nowością natomiast są malowania tych motocykli.
Sportowe Suzuki GSX-R125 obudowane jest owiewkami, które swoim kształtem przypominają te z większych modeli przystosowanych do jazdy po torach wyścigowych. Nawiązaniem do maszyn MotoGP jest też niebieskie malowanie ze wzorami i oznaczeniami znanymi z innych sportowych motocykli japońskiej marki. Alternatywnie można wybrać czarny lakier z szarymi grafikami i czerwonymi felgami.
Charakterystyczny dla tego producenta niebieski lakier może też mieć miejski naked, czyli Suzuki GSX-S125. Tutaj z jednej strony przednie światło jest takie jak w GSX-R125, a z drugiej cały motocykl utrzymany w stylu większych nakedów marki. W przypadku miejskiej "125" czarna wersja łączona jest niebieskimi felgami. Trzecia opcja to biało-czarny motocykl z czerwonymi kołami.