Trwa ładowanie...

Najpopularniejsza marka w Polsce. Honda sprzedała 30 000 motocykli i skuterów

Honda jest liderem polskiego rynku jednośladów i kolejny rok na pierwszym miejscu spowodował, że oficjalne przedstawicielstwo tej japońskiej marki w Polsce może pochwalić się sprzedażą 30 tys. jednośladów w swojej historii.

Motocyklem Hondy nr 30 tys. w Polsce był CB650R Motocyklem Hondy nr 30 tys. w Polsce był CB650R Źródło: Honda
d4jdngl
d4jdngl

Honda to najpopularniejsza w Polsce marka zarówno na rynku nowych, jak i używanych motocykli sprowadzanych z zagranicy. Tych pierwszych w 2021 r. sprzedano w naszym kraju 3655 egzemplarzy, co przybliżyło japońską markę do jubileuszu, który właśnie miał miejsce – 30 tys. sprzedanych motocykli w Polsce.

Motocyklem Hondy numer 30 tys. był CB650R odebrany przez klienta w salonie Honda Pomirski w Gdańsku. Jako niespodzianka, na nowego właściciela czekał voucher na kwotę 2500 zł na zakup akcesoriów. Sama Honda CB650R to czterocylindrowy (o mocy 95,2 KM) naked o współczesnej stylistyce inspirowanej cafe racerami.

Honda nie zwalnia tempa i od początku 2022 r. sprzedała ok. 1300 motocykli oraz skuterów. Na ten rok japońska marka przygotowała 22 nowości – od zupełnie nowych modeli jak turystyk NT1100, skuter ADV350 czy mały motocykl Dax 125 po liftingi wielu maszyn. Zmiany objęły m.in. Fireblade’a, Africę Twin czy całą linię "pięćsetek".

Aktualnie Honda utrzymuje pierwszą pozycję wśród najchętniej kupowanych jednośladów w Polsce ze sporą przewagą nad Yamahą, co pokazuje, że marka ta prawdopodobnie będzie miała kolejny udany rok.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4jdngl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jdngl
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj