Honda we Frankfurcie

None

Obraz

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

10 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

11 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

12 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

13 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

14 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

15 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

16 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

17 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

18 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

19 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

20 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

21 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

22 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

23 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

24 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

25 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

26 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

27 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

28 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

29 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka