Honda we Frankfurcie

None

Obraz

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

/ 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

10 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

11 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

12 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

13 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

14 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

15 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

16 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

17 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

18 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

19 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

20 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

21 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

22 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

23 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

24 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

25 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

26 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

27 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

28 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

29 / 29Civic i nie tylko

Obraz
© zdjęcie producenta

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie największą uwagę na stoisku Hondy przyciąga nowy model Civica. Oprócz kompaktu, który wyszlachetniał pod ołówkami japońskich projektantów, można tam zobaczyć nowego Accorda, koncepcyjną EV, czy FCX Clarity. Całość stoi pod znakiem obniżenia emisji CO2, co może być mało zrozumiałe dla bardziej konserwatywnych fanów motoryzacji.

Japoński producent do końca starał się nie zdradzić zbyt wiele w kwestii wyglądu nowego Civica. Okazuje się jednak, że zmiany są odwrotnie proporcjonalne do wysiłku azjatyckich marketingowców. Nowy Civic jest sprawnym kontynuatorem linii nakreślonej przez VIII generację tego modelu. Są jednak pewne zmiany.

Polityczna i ekologiczna poprawność nakazuje producentom eksponowanie ciągłego dążenia do obniżenia emisji CO2. Na stoisku we Frankfurcie japoński producent pochwalił się modelem Insight, w którym dało się ją ograniczyć do 96 g/km.

Koncepcyjny model EV, jak sama nazwa sugeruje, korzysta wyłącznie zasilania energią elektryczną. Auto może rozwinąć prędkość 144 km/h, a jego zasięg to od 112 do 160 km – w zależności od standardu przeprowadzenia pomiaru.

Podczas salonu samochodowego w Niemczech pokazano również model FXC Clarity i tegoroczną wersję Accorda. Pierwsze z tych aut nie trafi na razie do Europy w przeciwieństwie do teg drugiego.

Wybrane dla Ciebie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie