Honda HR-V

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają "ukryte" klamki tylnych drzwi.

Obraz
Źródło zdjęć: © Mateusz Pietruszka

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

/ 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

10 / 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

11 / 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

12 / 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

13 / 13Miejski SUV

Obraz
© Mateusz Pietruszka

Wśród modeli prezentowanych przez Hondę podczas Salonu Samochodowego w Genewie znajdziemy sportowego Civica Type-R i model NSX, jednak duża ważniejszy jest mniej efektowny HR-V – miejski crossover.

Kształt nadwozia, wraz z opadającą ku tyłowi linią okien, tworzy sportowy profil, który uzupełniają „ukryte” klamki tylnych drzwi. Charakterystyczne, ostro wycięte boczne przetłoczenie optycznie pochyla samochód do przodu i sprawia wrażenie, jakby był on w nieustannym ruchu. Ciekawym rozwiązaniem są wyprofilowane dolne panele nadwozia oraz masywne zderzaki. HR-V upodobniła się też do innych modeli Hondy – motyw „unoszącego się skrzydła” uzyskany za sprawą osłony chłodnicy połączonej z reflektorami oraz opadająca linia tylnych szyb nawiązują do nowego modelu CR-V. Z tyłu znajdują się ostro narysowane lampy zespolone, które zachodzą do wewnątrz na drzwi bagażnika.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła