Citroen C3 Aircross

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

10 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

11 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

12 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

13 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

14 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

15 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

16 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

17 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

18 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

19 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

20 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

21 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

22 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka