Citroen C3 Aircross

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL | Szymon Jasina
Szymon Jasina

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

/ 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

10 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

11 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

12 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

13 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

14 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

15 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

16 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

17 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

18 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

19 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

20 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

21 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

22 / 22Minivan przebrany za SUV-a

Obraz
© WP.PL | Szymon Jasina

Francuzi przez lata słynęli ze świetnie zaprojektowanych minivanów różnych wielkości, jednak klienci podążający za modą stwierdzili, że zamiast praktycznych i przestronnych modeli wolą SUV-y czy crossovery. Zgodnie z zasadą „nasz klient, nasz pan”, Citroen zrezygnował z modelu C3 Picasso i zastąpił go modniej prezentującym się C3 Aircrossem. Jednak postawili na pewien trik z korzyścią dla klientów.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025