WAŻNE
TERAZ

WP ujawnia: Horała spotykał się z prezesem Dawtony tuż przed sprzedażą działki

BMW i8 

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

Obraz
Źródło zdjęć: © Jakub Tujaka

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

/ 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

10 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

11 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

12 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

13 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

14 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

15 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

16 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

17 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

18 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

19 / 19BMW i8

Obraz
© Jakub Tujaka

BMW i8 w dużej części zostało wykonane z włókna węglowego. To dlatego, że w fazie projektowania inżynierowie musieli dbać o możliwe obniżenie masy auta. Drugim zadaniem było nadanie karoserii jak najbardziej opływowego kształtu. Klinowata sylwetka zaczyna się spiczastym nosem i miękka linia płynnie przechodzi ku nieco masywniejszemu tyłowi, gdzie zastosowano niespotykane nigdzie indziej tunele powietrzne.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro