Audi R8 

Po kilku latach obecności na rynku modelu R8 Audi wprowadziło jego odświeżoną wersję. Zmodernizowano wiele detali. Wymiary auta to 4,44/1,90/1,25 m. Nowe detale dodają mu dynamiki - mowa przede wszystkim o osłonie chłodnicy Singleframe z ukośnie ściętymi górnymi rogami i czarną kratownicą. W wersji V10 poziome pręty zdobią chromowane nakładki. Dodano nowy zderzak, zaś każdy wlot powietrza ma po trzy poziome wzmocnienia. R8 posiada spoiler przedni z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

/ 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

10 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

11 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

12 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

13 / 13Audi R8

Obraz
© zdjęcie producenta

Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła