Audi R8
Po kilku latach obecności na rynku modelu R8 Audi wprowadziło jego odświeżoną wersję. Zmodernizowano wiele detali. Wymiary auta to 4,44/1,90/1,25 m. Nowe detale dodają mu dynamiki - mowa przede wszystkim o osłonie chłodnicy Singleframe z ukośnie ściętymi górnymi rogami i czarną kratownicą. W wersji V10 poziome pręty zdobią chromowane nakładki. Dodano nowy zderzak, zaś każdy wlot powietrza ma po trzy poziome wzmocnienia. R8 posiada spoiler przedni z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym.
Wszystkie wersje Audi R8 będą wyposażone w reflektory wykonane w technologii LED. Drobnym zmianom poddano również progi. Listwy wentylacyjne w V10 Coupe utrzymano w stylistyce matowego aluminium. Na życzenie komora silnika może być podświetlona przy pomocy diod. Nowością jest tylny kierunkowskaz - sygnał świetlny przebiega zawsze od środka na zewnątrz. Nad tylną tablicą rejestracyjną umieszczono logo Audi Sport, zaś układ wydechowy kończy się dwoma lśniącymi, chromowanymi rurami. Audi R8 dostępne jest w dwóch kolorach podstawowych - bieli ibis i brylantowej czerwieni. Wersj V10 plus można zamówić również w lakierze matowym. Składany dach opcji Spyder dostępny jest w czerni, czerwieni i brązie. R8 jest bardzo lekką konstrukcją. Karoseria wersji coupe waży 210 kg (całe auto - 1 560 kg) zaś Spydera - 216 kg (całość - 1 660 kg). Taką redukcję masy udało się osiągnąć z racji użycia włókien węglowych oraz lekkich stopów metalu.