Audi A8 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

/ 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

10 / 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

11 / 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

12 / 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

13 / 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

14 / 14Poprawić flagowca

Obraz
© Szymon Jasina

Największe limuzyny klasy premium, to samochody, które muszą imponować, dlatego to właśnie w nich jako pierwszych pojawiają się najnowocześniejsze rozwiązania. Flagowe limuzyny muszą być cały czas aktualizowane o najnowsze opcje wyposażenia, dlatego Audi prezentuje odświeżony model A8, który nie tylko nieco zmienił swój wygląd, ale przede wszystkim otrzymał poprawione silniki i nowe systemy komputerowe.

Jak przystało na największą limuzynę, A8 cały czas jest dostojnym samochodem o klasycznej stylistyce. Zmiany w wyglądzie choć kosmetyczne, to widać je na pierwszy rzut oka. Nowy kształt świateł, zderzaka i maski od razu pozwolą rozpoznać liftingowany model. Zmiana reflektorów ma nie tylko aspekt estetyczny - nowe światła składają się z 25 diod, które sterowane są niezależnie (również w oparciu o nawigację satelitarną). Modyfikacjom poddano też tył A8. Dzięki niższym światłom o chromowanej listwie samochód wygląda jeszcze bardziej luksusowo, ale też sportowo.

Rozmiary flagowego Audi nie uległy zmianom. Limuzyna mierząca 5,14 m, której rozstaw osi liczy 2,99 m, otrzymała nadwozie prawie całkowicie wykonane z aluminium. Dzięki temu model 3.0 TFSI z napędem na cztery koła waży tylko 1 830 kg.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka