VW Tiguan

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

10 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

11 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

12 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

13 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

14 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

15 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

16 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

17 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

18 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka