VW Tiguan

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

/ 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

10 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

11 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

12 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

13 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

14 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

15 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

16 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

17 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

18 / 18Dobra zmiana

Obraz
© Piotr Mokwiński

Pierwsza generacja Tiguana przez prawie 9 lat znalazła 2,8 miliona klientów na całym świecie. Drugie wcielenie jest wyraźnie większe, nowocześniejsze i bardziej oszczędne. Dzięki licznym elektronicznym gadżetom, systemom bezpieczeństwa i mocnym jednostkom napędowym, ma szansę powtórzyć, a nawet poprawić sukces poprzednika. Pierwsze egzemplarze lada dzień pojawią się w polskich salonach sprzedaży.

SUV-y to najszybciej rozwijający się segment na świecie. Udział w rynku wynosi 30% i stale się powiększa. Nie dziwi więc, że VW w przyszłym roku zaprezentuje następcę Touarega. Niemniej, na tle rywali, najmniejszy póki co w ofercie Tiguan przedstawia się bardzo dojrzale. To jeden z najbardziej zaawansowanych technicznie pojazdów w swojej klasie, a jakością wykonania, jednostkami napędowymi i rozmiarami depcze po piętach Mercedesowi GLC i rywalowi zza między – Audi Q5. Kompaktowego SUV-a oparto na platformie MQB. Względem poprzednika, auto wyraźnie urosło. Nadwozie ma 4486 mm długości (o 60 mm więcej), 1839 szerokości (30 mm więcej), a rozstaw osi zwiększono do 2681 mm (77 mm więcej). Takie wymiary sprawiają, że niemiecka konstrukcja zaczęła wykraczać poza gabaryty przypisane segmentowi kompaktowych samochodów o uniwersalnym charakterze.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła