VW Passat GTE

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

10 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

11 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

12 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

13 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

14 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji