VW Passat GTE

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

/ 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

10 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

11 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

12 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

13 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

14 / 14Ku chwale ekologii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Moda na hybrydy ma się świetnie. Obecnie sprzedaje się ich w Europie około 200 tysięcy sztuk rocznie, a według prognoz w 2018 wspomniany wynik ulegnie podwojeniu. Wiele państw wychodzi naprzeciw temu trendowi i wprowadza szereg ulg już w momencie kupna. Niestety, w Polsce jeszcze nie. Póki co, rząd jest obojętny na bezemisyjne auta, przez co ich cena też nie należy do zachęcających. Mimo tego, Volkswagen nie próżnuje i uzupełnia ofertę modelową kolejnymi propozycjami. Po uP!-ie i Golfie przyszedł czas na Passata. GTE potrafi przejechać 50 kilometrów na prądzie i w cyklu średnim zużyć tylko 1,6 litra paliwa.

Samochód naładujemy z domowego gniazdka w cztery godziny, docenimy bardzo dobrą dynamikę zestawu napędowego oraz wzorową funkcjonalność rodzinnego Varianta. Cen jeszcze nie znamy, ale możemy przypuszczać, że za dobrze wyposażony egzemplarz zapłacimy 170-190 tysięcy złotych. Volkswagen zadebiutuje w polskich salonach pod koniec bieżącego roku.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025