VW Golf Alltrack

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 31Nowe odmiany popularnego "kombiaka"

Obraz
© Marek Wieliński

Volkswagen rozszerza ofertę modelu Golf Variant o trzy nowe odmiany - Alltrack, R i GTD. Wersje te mają zwiększyć atrakcyjność modelu w oczach klientów, którzy chcą zakupić kombi.

Techniczne i optyczne cechy Golfa Alltracka to seryjny napęd na wszystkie koła 4MOTION, większy prześwit poprzeczny, nadwozie chronione nakładkami poszerzającymi nadkola i progi, nowe zderzaki i wiele innych, specjalnych elementów na zewnątrz i wewnątrz. Do wyboru dla tego wariantu jest jeden silnik benzynowy (1,8 TSI/180 KM) i trzy wysokoprężne (1,6 TDI/110 KM, 2,0 TDI/150 lub 184 KM).

* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Wszystkie motory wyposażono w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa. "Benzyniak" oraz najmocniejszy turbodiesel seryjnie współpracują z 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG. Model posiada sprzęgło Haldex, elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego EDS zintegrowaną z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC oraz dodatkową funkcję XDS+, która przy szybkim pokonywaniu zakrętów przyhamowuje wewnętrzne koła i optymalizuje zachowanie się samochodu.

/ 31Nowe odmiany popularnego "kombiaka"

Obraz
© Marek Wieliński

Volkswagen rozszerza ofertę modelu Golf Variant o trzy nowe odmiany - Alltrack, R i GTD. Wersje te mają zwiększyć atrakcyjność modelu w oczach klientów, którzy chcą zakupić kombi.

Techniczne i optyczne cechy Golfa Alltracka to seryjny napęd na wszystkie koła 4MOTION, większy prześwit poprzeczny, nadwozie chronione nakładkami poszerzającymi nadkola i progi, nowe zderzaki i wiele innych, specjalnych elementów na zewnątrz i wewnątrz. Do wyboru dla tego wariantu jest jeden silnik benzynowy (1,8 TSI/180 KM) i trzy wysokoprężne (1,6 TDI/110 KM, 2,0 TDI/150 lub 184 KM). Wszystkie motory wyposażono w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa. "Benzyniak" oraz najmocniejszy turbodiesel seryjnie współpracują z 6-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG. Model posiada sprzęgło Haldex, elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego EDS zintegrowaną z elektronicznym systemem stabilizacji toru jazdy ESC oraz dodatkową funkcję XDS+, która przy szybkim pokonywaniu zakrętów przyhamowuje wewnętrzne koła i optymalizuje zachowanie się samochodu.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro