VW Cross Coupe GTE

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

10 / 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

11 / 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

12 / 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła