VW Cross Coupe GTE

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

/ 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

10 / 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

11 / 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

12 / 12Niemiecki SUV w amerykańskim stylu

Obraz
© zdjęcie producenta

Cross Coupe GTE wygląda nieco inaczej od modeli studyjnych zaprezentowanych w 2013 r. mimo że wszystkie trzy prototypowe SUV-y powstały na bazie DNA designu VW i w związku z tym wykazują stylistyczne podobieństwa, to tegoroczny debiutant z Detroit różni się wieloma detalami od wcześniejszych wersji i zdecydowanie zmierza w kierunku produkcji seryjnej. Auto ma wymiary 4 847 mm (długość), 2 030 mm (szerokość) i 1 736 mm (wysokość). Dominującą cechą wysokiego przodu jest osłona chłodnicy, którą stanowią dwie aluminiowe, masywne listwy (z przodu polerowane, od góry szczotkowane). Zwężają się one w kierunku podwójnych diodowych reflektorów.

Dolny wlot powietrza na zewnątrz obramowano czarną, błyszczącą listwą a w środku widać element z polerowanego aluminium. Efekt „spojrzenia” podwójnych diodowych reflektorów uzyskano m.in. dzięki kompaktowym modułom LED oraz umieszczonym na zewnątrz i nad nimi „brwiom”. Zewnętrzne moduły odpowiedzialne są za światła mijania, wewnętrzne zaś za światła drogowe. Światła do jazdy dziennej składają się z czterech punktów świetlnych podwójnych reflektorów diodowych oraz czterech LED-owych „skrzydeł”.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka