Volkwagen Tiguan

None

Obraz

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

tb

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

/ 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

10 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

11 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

12 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

13 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

14 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

15 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

16 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

17 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

18 / 18Nowe wcielenie niemieckiego przeboju

Obraz
© Mikołaj Urbański

Posiadanie samochodu typu SUV to dla wielu wygoda i bezpieczeństwo podróżowania, ale także wyznacznik stylu. Nowy Tiguan pod względem wyglądu kontynuuje kierunek nakreślony w pierwszej generacji tego samochodu. Samochód oferowany jest w dwóch wersjach różniących się możliwościami jezdnymi.

W wersji przystosowanej raczej do jazdy po asfalcie Tiguan dysponuje maksymalnym kątem natarcia wynoszącym 18 stopni. Ta sama wartość wynosi aż 28 stopni w Tiguanie przystosowanym do poruszania się również w trudniejszym terenie.

* NOWY TIGUAN - DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ * W najtańszej wersji nowy Tiguan kosztuje niespełna 90 tys. zł. Pod maską SUV-a w tej wersji pracuje doładowana jednostka TSI o pojemności 1.4 l i mocy 122 KM.

W ofercie Volkswagena coś dla siebie znajdą również zwolennicy silników Diesla. W najtańszej wersji, z jednostką napędową 2.0 TDI o mocy 110 KM, za nowego Tiguana trzeba zapłacić 96 tys. zł. Spalanie tego silnika powinno zatrzymać się na 5,3 l na 100 km, a prędkość wyposażonego w niego samochodu 175 km/h.

tb/

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy