WAŻNE
TERAZ

Tajne posiedzenie w Sejmie. Wiemy, jaki temat chce poruszyć premier

Volkswagen Passat GTE

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu zadebiutował nowy Volkswagen Passat GTE. Wersja po raz pierwszy w historii modelu posiada napęd hybrydowy plug-in

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

10 / 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka