Volkswagen Passat GTE

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu zadebiutował nowy Volkswagen Passat GTE. Wersja po raz pierwszy w historii modelu posiada napęd hybrydowy plug-in

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Szymon Jasina

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

/ 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

10 / 10Pierwsza hybryda w historii modelu

Obraz
© WP.PL/Szymon Jasina

Passat GTE będzie dostępny w drugiej połowie przyszłego roku w wersjach Limousine i Variant. Hybrydowy układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1,4 TSI (156 KM) z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz motoru elektrycznego (115 KM), zasilanego energią z baterii litowo-jonowej, ładowanej zewnętrznie lub w trybie Charge. Pozwala ona na przejechanie tylko w elektrycznym trybie do 50 km z maksymalną prędkością 130 km/h. Kierowca może samodzielnie wybrać źródło napędu przy użyciu przycisku obok dźwigni zmiany biegów.

Kontrast dla trybu elektrycznego stanowi tryb GTE, w którym auto oddaje do dyspozycji swoją maksymalną moc systemową 218 KM i 400 Nm momentu obrotowego. W trybie tym charakterystyka pedału przyspieszenia i układu kierowniczego zmieniają się na bardziej sportowe. Zużycie w cyklu NEFZ wynosi poniżej 2 l/100 km i 13 kWh/100 km. Wartości te odpowiadają emisji CO2 poniżej 45 g/km. Przy pełnym, 50-litrowym zbiorniku paliwa i naładowanej baterii zasięg Passata GTE przekracza 1 000 km.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła