Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt (z mniejszymi lub większymi zmianami) sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym i że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Obraz
Źródło zdjęć: © Mateusz Klimek

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

/ 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

10 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

11 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

12 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

13 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

14 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

15 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

16 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

17 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

18 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

19 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

20 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

21 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

22 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

23 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

24 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

25 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

26 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

27 / 27Volkswagen Golf vs. Seat Leon

Obraz
© Mateusz Klimek

Inżynieria emblematowa (ang. badge engineering) to strategia, wedle której ten sam produkt z mniejszymi lub większymi zmianami sprzedaje się pod różnymi nazwami, najczęściej w różnej cenie. Problem w tym, że klienci nie zawsze chcą dać się przekonać, że ten sam towar opakowany inaczej rzeczywiście jest czymś innym. I że faktycznie warto za niego zapłacić więcej.

Jednym z mistrzów inżynierii emblematowej, obok m.in. General Motors, jest koncern Volkswagena. Przykładem niech będzie platforma MQB, na której oparte są obecnie aż cztery modele samochodów – Volkswagen Golf, Seat Leon, Skoda Octavia i Audi A3. Cztery auta zbliżone do siebie konstrukcyjnie, które różnią się wyglądem i charakterem, ale przede wszystkim ceną.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro