Volkswagen Golf Sportsvan

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

/ 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

10 / 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

11 / 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

12 / 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

13 / 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

14 / 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

15 / 15Większy rozmiar

Obraz
© Szymon Jasina

Kompaktowe hatchbacki to najpopularniejsze samochody w Europie. Wśród nich liderem na Starym Kontynencie jest Volkswagen Golf, jednak mimo tego wiele osób zauważa, że takie modele nie należą do najbardziej praktycznych. Osobom, które potrzebują więcej niemiecka oferowała nieco większego Golfa Plusa, a model Sportsvan zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, to zapowiedź powiększonej odmiany siódmej generacji niemieckiego kompaktu.

Stylistycznie Sportsvan to pewna wariacja na temat Golfa. Nieco zmienione proporcje i zdecydowanie wyższe nadwozie upodabniające samochód do minivana, ale stylistyka nadal nosi cechy typowe dla popularnego modelu kompaktowego. Sportsvan to bardziej przestronna odmiana Golfa, która daje wiele możliwości aranżacji wnętrza. Tylna kanapa w tym modelu przesuwa się o 180 mm, a pojemność bagażnika (po złożeniu siedzeń) wynosi ponad 1 500 litrów.

Do Golfa Sportsvana po raz pierwszy wprowadzono Blind Spot Sensor z asystentem ułatwiającym wyjechanie z miejsca parkingowego, który ostrzega podczas jazdy przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu. Przy wyjeżdżaniu tyłem z miejsca parkingowego system rozpoznaje także pojazdy zbliżające się z boku, bardzo często niewidoczne dla kierowców. W przypadku zagrożenia kolizją, system automatycznie zainicjuje awaryjne hamowanie. Ponadto do dyspozycji będą także inne rozwiązania, takie jak adaptacyjna regulacja zawieszenia DCC, system obserwacji otoczenia Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania w mieście, automatyczny tempomat ACC i asystent utrzymania pasa ruchu.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy